Thursday, April 15, 2010

Căutat de trufe în condiţii arctice

Pe o vreme de -17 grade, şi zăpadă de 30 cm, ne-am gândit să scoatem căinii la pădure să nu se plictisească pînă începe noul sezon. Aşa că îmbrăcaţi bine (şi noi şi căinii) am plecat spre pădure să ne încercăm norocul. După ce ne-am chinuit cu parcatul maşinilor, iată-ne ajunşi la locul de căutare şi fără prea multe speranţe am intrat în pădure .Dar ???

Surpriză!!! După numai 30 minute de plimbare câinii au găsit trufe, spre mirarea noastră şi a tuturor celor prezenţi.

Am zis: gata ! Pentru aşa condiţi e suficient una, dar pînă ne-am întors la maşina, căinii au mai scos trei trufe, frumoase şi sănătoase.

După cum vedeţi pe lîngă noi şi căinii cred că şi trufele tremurau de frig sub zăpadă, dar noroc cu noi că le-am găsit şi le-am dus la căldură.
Deci !! Reuşită deplină!!
Acesta a fost seminarul ţinut de Truffoir în iarnă iar rezultatele au fost remarcabile ,ţinând cont de condiţiile în care s-a desfăşurat.
Concluzia este: Se poate şi în condiţii extreme, numai să ai cu ce..........!!

No comments:

Post a Comment